Rowery i Ramy

Stojąc przed decyzją o zakupie roweru, należy zastanowić się, do jakich celów zamierzamy go wykorzystywać. Jednoślad powinien być dostosowany do przeznaczenia, a także prowadzonego trybu życia. Wybór zakupu roweru w sklepie stacjonarnym posiada wiele zalet, wśród których najistotniejszą jest fakt idealnego dopasowania jednośladu do konkretnej osoby. Najważniejszym parametrem, który należy precyzyjnie dobrać, jest wielkość ramy. Producenci w tym celu zastosowali klasyfikację S, M, L, XL. Właściwy dobór ramy zapewnia wygodną pozycję, a także pozwala na komfortową jazdę nawet na długich dystansach. W naszym stacjonarnym oddziale sklepu w Olsztynie, oprócz profesjonalnej obsługi znajdziecie Państwo także bogatą ofertę produktową. W swoim asortymencie posiada rowery MTB, rowery szosowe, rowery przełajowe, rowery trekkingowe, rowery elektryczne, rowery crossowe, a także rowerki dziecięce.

Jest 98 produktów.

Pokazano 1-12 z 98 pozycji

Aktywne filtry

Jesteśmy świadomi, że niejednokrotnie nasi klienci potrzebują jedynie niektórych elementów wyposażenia roweru. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, wzbogaciliśmy nasz asortyment o ramy rowerowe. To właśnie od kształtu ramy rowerowej uzależniona jest pozycja kolarza na rowerze, dlatego warto zwrócić uwagę na ten parametr podczas zakupu, albo go wymienić. W zależności od rodzaju roweru powinniśmy dopasować także materiał, z jakiego wykonany jest ten element. Oczywiście im rama rowerowa lżejsza, tym niższa masa całkowita roweru. Jednak parametr ten jest szczególnie ważny kiedy posiadamy rower szosowy lub przełajowy, który to z definicji powinien charakteryzować się szybką jazdą. Odwiedzając nasz sklep w Olsztynie, pomożemy wybrać Ci ramę pasującą do Twojego roweru. W ofercie posiadamy klasyczne ramy stalowe, aluminiowe, ale także karbonowe. Wybierając nasz sklep rowerowy w Olsztynie, zyskują Państwo gwarancję zakupu jedynie sprawdzonych i wysokogatunkowych rowerów, a także elementów ich wyposażenia. Służymy pomocą i fachowym doradztwem, bo zdajemy sobie sprawę, że nie każdy klient ma jasno sprecyzowany cel swojego zakupu.